Fyrkantig

Uh. Har estetisk verksamhet. I typ tre timmar. Bara en timme kvar nu...
Sen ska jag inte till stan och julhandla lite med Daniel och Markus ifall de fortfarande är kvar där när jag slutat. Min religionslärare var helt lyrisk över mitt religionsprov. Och ändå fick jag bara vg+. Antar att det var riktigt svårt att få mvg på det provet då.
Men lika glad för det är jag, men gladast är nog...hjärnan?
Så nu har jag bara ett svenskaprov kvar och sen behöver jag inte göra något skolarbete på flera månader!
Min projektgrupp blev glad över den lilla julklapp jag gav dem också. Och igår hade vi provmatlagning igen, så vi har kommit riktigt långt nu!
Det känns ju bra.

Imorgon ska jag tvinga med Kalle in till Stortorget och gå på julmarknad.
Möjsigt.

Ne, om tiden kanske kunde gå lite fortare?

Puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0