Multitasking Är En Dygd

I fredags var jag ute med Anna och Amanda, och vi hade jättekul.
Jag kom intrallande nån gång runt halv fyra eller nåt sånt tror jag, så det blev inte lika sent som det brukar bli.
Sen gick jag upp före tuppen för att åka in till stan och möta upp min fina Karl banan.
Vid elva fick jag ett sms från mamma som skrev att jag nästan skrämt livet ur henne, för hon trodde inte att jag kommit hem på natten, och jag meddelar alltid om jag itne sover hemma så hon trodde såklart att nåt hade hänt för hon hann inte gå upp innan jag åkte in till stan. Hon är lite söt, min mamma.
Meningen var att vi skulle gå på julmarknaden och gå runt där och mysa, men tidiga som vi var kom vi innan de öppnat. Vi väntade till kanske halv elva och sen tröttnade vi.
Då åkte vi till Farsta och åt lunch innan det blev lite julklapps shopping.
Sen blev det hemfärd innan vi åkte till min gudmor + familj och åt julbord. Mellan all mat hann vi med en tur till en park och hade lite snöbollskrig, vi ungdomar.
Vi hade iaf en rolig och mysig kväll, som avslutades i sängen med sällskap av Grinchen.

Igår åkte vi hem till Kalle, och på vägen dit hade vi lite snökrig. Det slutade med att vi båda kom hem helt dränkta i snö och lite småsura på varandra.
Men vi piggades upp av en varm dusch, nudlar och lite nygjord knäck.
Sen tittade vi på en zombiefilm. Kalle var tvungen att springa ut och hjälpa sin lille far ibland, och lämnade mig ensam med alla zombies. Då var jag itne så kaxig längre.
Kycklingwook, Harry Potter och Desperate Houseviwes blev avslutningen på en mysig söndag.

Jag knuffade ner Kalle i ett dike så han knappt kom upp, som hämnd för att han fyllt mina skor med snö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0