Myskväll

Sitter här med tända ljus och myser. Kom hem för lite mer en en timme sen efter att ha letat julklappar till ett antal flickvänner. Jag säger bara en sak killar: ni måste ha lite koll på er flickväns klädstil iaf, om ni vill ha hjälp att hitta presenter!
Men klappar na blev inhandlade, men att jag skulle hinna med att köpa några var bara att glömma för vid sju var det bara att ta sig hem så snabbt som möjligt, få lite mat i magen och sen skulle granen kläs!

(Jaa jag vet att vi har en alldeles överklädd gran, och tro det eller ej men jag vet att det är en plastgran också, så ni behöver inte påpeka det för mig :p)

Min ängel :)

Mitt luciatåg...

Fann sin plats framför min vinterstad.

Den här tomtetn fick jag faktiskt i sexårs.


Kalles fina paket till mig, som han är så stolt över för han har slagit in det utan att använda tejp, ligger under granen tillsammans med vår julgris och tomten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0