Nyfikenhet Är Inte Min Bästa Egenskap

Det var en dum idè att läsa inlägget jag skrev några timmar innan jag åkte till England, det rev upp ganska många känslor till ytan som jag har försökt begrava.
Hur otroligt det är så väcks saknaden till liv igen. Saknaden till allt här hemma som jag levde med dagligen i sju veckor.
Så fort jag tänker på Englandsresan får jag verkligen ångest och börjar sakna familjen, Kalle, vänner och hela mitt liv, även fast jag är här hemma nu, precis där jag vill vara, med dem jag vill vara med.
Jag tror inte jag har bearbetat mina känslor ordentligt.
Jag har bara stoppat dem i en liten låda djupt inom mig för att slippa dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0