Rapid

Igår fyllde Ingalill år, så då blev det god middag och lite trevligt folk.
Sen försökte jag hjälpa Kalle att hitta en låt som han kan spela på guitarr, men han är kräsen!
Efter lite Desperate Housewives, kattjakt och paketinslagning blev det dags att sova.
Imorse blev jag uppjagad tidigt och fick en skål risgrynsgröt ställd framför mig.
Lite sista mys med min Karl banan, eftersom det var sista gången vi ses innan nyårsafton, och sen blev det hemfärd.
Jag åkte hem till Malin, och pratade gamla minnen med henne och Daniel (vi skrattade så vi grät!)ett tag innan det blev dags att gå hem och packa.
Nu sitter jag här och väntar på att vi ska åka, med den sedvanliga ångesten som alltid infinner sig när jag ska åka bort.
Men den brukar släppa när jag väl kommit fram.
Jag vet inte om jag kommer ha någon tillgång till internet medans jag är borta, men om jag nu inte skulle ha det så säger jag GOD JUL gott folk!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0