Rapport Från Norr

Igår fyllde bloggen ett år och kusinen fyllde 20.
En liten åldersskillnad finns det allt.
Ja, julen är över och med oss hem får vi en massa saker. Jag har fått en ny mobil: sony ericsson experia x10 mini, en ny fin kniv, en jättefin ram att ha kort på mig och min karl banan i, en femårs dagbok och massa andra småsaker.
Så det känns mig som att jag är väldigt nöjd med mina julklappar. Och av vad jag har förstått så verkar de flelsta vara nöjda med vad de fått av mig också. Så det känns ju bra.
Nu är det snart mat, och på onsdag kommer jag hem igen. På torsdag ska det mellandagsera shoppas och nummer ett på listan är nyårklänningen. Och sen är det nyårsafton. Vi får se om det blir hos Markus, Kalle eller någon annan, allt är väldigt dåligt planerat i år måste jag säga.
Menmen, det löser sig nog.
Min Karlsson har det bra uppe i Åre, eller jag får väl säga nere, eftersom jag är ovanför Åre, och han har inte brutit någon ben än så länge.
Så det känns ju ganska betryggande det också.
Och ett litet plus nu är ju att bliderna på bloggen inte komme rvara lika kassa, eftersom jag har en något bättre kamera nu.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0