Sagostund VI

Lisa gick till IKEA för att köpa en garderob. Hon hittade en som passade hennes smak, köpte den och åkte hem.
När hon kom hem monterade hon ihop den. Precis när den var klar åkte en buss förbi på gatan utanför fönstret.
Garderoben ramlar ihop.
Lisa blir lite fundersam, men kommer fram till att hon nog inte använt alla skrivar, så hon monterar ihop garderoben igen.
Återigen åker det förbi en buss, och samma sak händer. Garderoben faller samman.
Lisa får nog, och ringer kundservice, och talar om problemet.
Mannen som hon pratar med skrattar lite försynt åt henne och säger att hon måste ha glömt att skruva i några skruvar, men när Lisa nekar går han med på att skicka en av sina reparatörer för at ta en titt på den.
Reparatören kommer dit och skrivar ihop garderoben. En buss åker förbi utanför, och garderoben faller ihop.
- Om vi skruvar ihop den igen, och så testar jag att ställa mig i den när bussen äker förbi, så ser vi vad som händer, säger reparatören.
Sagt och gjort, när garderoben är ihopsatt igen ställer han sig i garderoben och stänger dörren.
Lisas man kommer hem och vill såklart titta på den nya garderoben, så han öppnar dörren, och där står reparatören.
- Jag vet att du inte kommer tro mig när jag säger det här, säger reparatören generat, men jag väntar faktiskt på bussen.

Kommentarer
Postat av: mall <3

hahahahaha xD Vafan va dedär?! XD Helt random ^^

2010-12-23 @ 18:08:10
URL: http://spralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0