Skrattet Klingar

Jag och Malin åkte till Nacka forum idag och vi skrattade så mycket så vi fick ont i magen.
För att återberätta några av dagens händelser får vi nog ta dem i punktform.
  • jag råkade rycka ut säkert 20 nummerlappar när jag skulle ta nummerlapp på Kjell & Kompany, istället för bara en.
  • Malin backar in i en liten blind flicka och kliver på hennes stav, och hon såg jätterädd ut.
  • Vi såg en kille på Burger King som satt och åt selleri. Där har vi verkligen användning för uttrycket "men det går lika bra med selleri!".
  • vi hittade ett par enorma trosor

Och nu kommer jag inte ihåg något mer, men jag vet att jag har glömt några saker. Jaja, jag får väl låta Malin skriva det is in blogg så länkar jag dit om det är värt att läsa det.

Jag köpte iaf en nyårsklänning, som inte blev den jag ville ha, men lika bra var väl det, för den jag ville ha vart inte ens hälften så fin som jag kom ihåg den.
Sen köpte jag en t-shirt på The New Yorker och ett par plast champagneglas som jag och Kalle ska skåla in det nya året i.
Två flaskor sprite, två granatäpplen, en citron och 4 wasa knäckebrödmackor köpte jag som proviant för de kommande dagarna också.

Nu sitter jag bara och väntar på att Karl banan ska komma hem från Åre och komma hit!

Ja, det kändes som att jag och Malin behövde den här tiden att bara vara vi två, för det händer inte så ofta längra. Det är nästan alltid någon annan med, oftast Daniel, och det är inget illa mot honom, men vi behöver ju faktisk lite alonetime vi också ibland.
Men nu ser jag verkligen fram emot morgondagen, och jag hoppas och tror att dte kommer bli riktigt lyckat!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0