Produktiv När Man Kan Lata Sig

Då börjar studiedagen lida mot sitt slut, och jag känner att jag har varit riktigt produktiv idag!
Åkte ifrån Kalle vid typ nio, kom till skolan kvart över tio för att hämta papprena till provmatlagningen, som jag var så smart att glömma i skåpet i fredags, handlade det mesta till provmatlagningen, åkte till Hötorget och träffade min projektgrupp. Vi handlade det sista i Hötorgshallen och sen åkte vi hem till Ross och provmatlagade våra första rätter.






Som ni ser så börjar vi rent och snyggt, men med tidens gång blir det bara stökigare och stökigare.
Jag köpte choklad och chiliglögg till min lilla projektgrupp också, för att få alla på rätt humör, och så blev det också!
Riktigt kul hade vi.


Kommentarer
Postat av: mall <3

måste bara säga att dedär ser rätt läskigt ut xD

2010-12-07 @ 14:09:03
URL: http://spralls.blogspot.com
Postat av: Sussi

Haha sista bilden ja ;) där gick det inte riktigt som vi hade tänkt oss xD

2010-12-07 @ 20:38:37
URL: http://pearlsfromparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0