6:e Februari Och Snart Sommarlov


Såna här tårtor gjorde jag och Anna igår i bageriet.
Vår sista bagerilektion:(
Så nu blir det inge mer bageri förräns i trean...
Men jag fick iaf MVG.
Fast det visste jag faktiskt att jag skulle få.
Inte för att skryta eller så, men jag visste helt säkert att jag skulle få MVG.

Igår var min Karlsson här några timmar och åt pizza innan han åkte hem för att skotta taket.
Och jag städade mitt rum!
Det händer inte ofta. Typ en gång i halvåret kanske.
Njaa lite oftare kanske, men ni fattar min poäng.
Så nu är det relativt rent och fint igen.
Och alla kläder ligger i sina lådor, på sina hyllor och hänger på sina galgar i garderoberna.

Nej, nu ska jag ner och tigga pengar av mamma så jag kan gå och klippa mig.

Cya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0