Banana Cock På Livstid

Ni kanske har märkt att mina rubriker är lite udda och ibland svåra att förstå, och jag har full förståelse med er om ni blir lite förvirrade.
Men mina rubriker handlar ofta om något som jag precis har pratat om eller upplevt. Saker som finns i mitt huvud och som just i stunden passar som en rubrik.
När jag ändå är inne på rubriksnacket kan jag ju passa på att förklara dagens topline.
Banana cock. Ja, det är Kalle om ni inte har förståt det. Men kanske inte på det sättet som ni nu tänker;)
För jag sa att han var en chicken som inte vågade "äta upp mig", och sen hoppade han på mig litegrann. Han luktade banan så då blev han en kycklingbanan och sen en banankyckling.
Jag vet inte vad ni tycker om det, men han trivdes inte med det där kyckling så han ville va en tupp.
Alltså en banantupp.
Inte så klatchigt kanske, men banana cock lät ju bättre. Lite sådär småsnuskigt;)

Och sen kommer vi till livstid också. Under middagen så pratade vi om livstids fängelse, och att jag tycker att det är fel att det heter livstid för man sitter inne i 10-15 år iaf. Jag vet inte vad ni tycker, men en livstid för mig är inte 15 år. Då skulle jag isf vara död nu.
Jag hade en massa argument och så, men jag ska inte tråka ut er med sånt nu.

Nu när jag tänker efter så vet jag egentligen inte vad jag ska skriva om...jag bara förklarade min rubrik och nu är jag tom på ord...
Eller, tom på ord är jag aldrig men ja, ni fattar kanske. Jag skulle ju kunna berätta om något totalt ointressant för er, men njaaaa.

Det är semeldagen idag och jag ska äta chokladtårta, för jag gillar inte semlor så mycket.
Jag var köksmästare idag också.
Men eftersom vi bara hade fyra bord totalt så var det inte så kul.
Men det gick bra.
Sen tuffade vi iväg till Östermalm för att åka skridskor.
Jag kan säga att det märks att jag inte har haft ett par skridskor på mig på över två år.
Vi skulle åka tio varv runt banan och sen fick vi dra.
Jag lyckades ta mig runt tre varv.
Fast jag tror faktiskt att jag var så dålig för att jag knappt hade knutit den ena skridskon så den höll på att ramla av typ.


De fantastiska skridskorna som jag fick låna.


Lite folk från klassen som var något bättre än mig på att åka;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0