Bloggen

Jag har länge velat byta design i bloggen, uppdatera lite lixom.
Men jag är inte så bra på sånt och jag orkar inte lära mig det, så jag har bett Emma om hjälp med det.
Men hon har ju fullt upp hon med, så det där med ny bloggdesign har gått lite segt, men det är på gång.
Jag lovar!

men jag har iaf försökt att uppdatera min blogg lite innehållsmessigt, så jag har lagt till lite nya kategorier och sorterat alla inlägg så det ska bli lite lättare för er att förstå mig, och kanske gå tillbaka och läsa om det är något ni intresserar er för.

Hur som helst så har jag lagt till kategorierna: Sagostund, Guld Värt Och Mina Prinsar.

Jag kan ju också förklara vad det är ni kan hitta i alla kategorier.
Vi kör uppifrån och ner.
Allmänt
Här hittar ni vardagliga uppdateringar och mitt liv i största allmänhet. Slarviga snabba inlägg om dagen dyker ofta upp här.
Guld Värt
Här hittar ni sånt som betyder mest för mig. Fina minnen och upplevelser och sånt som har etsat sig fast i mitt hjärta helt enkelt.
(Kommer inte att innehålla särskilt mycket om min stora kärlek, för det finns det andra kategorier för;))
Helt Ovärda Inlägg
Ja, namnet säger väl det mesta tror jag. Sånt som ingen har någon nytta av att veta, och förmodligen inte har någon lust att läsa, men som jag känner att jag måste skriva endå.
Mina Prinsar
Det här är en rolig kategori. För här kommer alla små pöjkar som har någon plats i mitt hjärta att dyka upp förr eller senare. Just nu är det mest två stycken som dominerar denna kategori, men tro mig: det kommer bli fler och det snart;)
Här dyker det upp mycket om kärlek, för er som gillar det.
Problem!
Även den här kategorin talar för sig själv. Allt som jag anser är ett problem i mitt liv ploppar upp här. Litet som stort, you name it. Har jag problem så är det här du kan läsa om dom (och gärna hjälpa mig att hitta lösningar på dom också).
Sagostund
Den här kategorin är inte helt olik Helt Ovärda Inlägg. Den innehåller nämligen helt meningslösa saker som jag skriver om till små sagor.
Ännu finns det inte så många sagor och det kommer inte att hagla av dom, men lite då och då så kommer det dyka upp en liten saga för er att skratta åt.
Skolan
Ja, händer det något anmärkningsvärt i skolan så dyker det upp antingen här eller i Allmänt.
Inte så mycket mer att säga om det.
Sussi Herself
Här har vi en bred kategori. Mina tankar och känslor hittar ni här. Mina utbrott, mina kärleksförklaringar, mina ursäkter, ja allt som har med min personlighet att göra.
Vänner
Mina vänner är de som står i rampljuset i den här kategorin. All kärlek till er sötisar <3
Men ja, gör jag något kul och speciellt så finns det här.

Så är min blogg uppbyggd för tillfället, och vi hoppas även snart på lite utbyte av design i allmänhet.

Puss

Kommentarer
Postat av: Nicolairachel

It is the coolest site,keep so!

2011-08-29 @ 14:57:32
URL: http://nicolairachel.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0