En Hälsning Från Landet

Ja hörni, nu var det ett tag sen jag uppdaterade så jag hoppas att ni inte är alltför sura på mig;)
Hur som helst så är det lov nu och det är så jävla skönt!
Även fast jag har ett ton med läxor som måste göras.

Men jag kan ju berätta lite om min helg.
I fredags var jag på Terrassen i köket och hela resturangen läckte. Det droppade in överallt!
Men det gick väl bra iaf. Jag åkte hem, fixade litegrann och drog mig sen mot Ösmo.
Inga förseningar så det tog bara en timme, och det var ju lite najs.
När jag kom dit gick mitt halsband sönder och Emmy kom.
Vi hade riktigt kul (även fast Kalle kanske inte håller med till 100% ;p) och gjorde snickers.
Kvällen avslutades med Dawn of the dead.

Igår firade vi kalles bror som fyllde 19 så det var fullt hus.
Trevligt tycker jag:)
Sen skulle jag, Kalle och Emmy upp på taket och byta några tegelpannor som hade gått sönder och få bort lite snö.
Det hela slutade med ett snöbollskrig med dom som stod på marken.
Vi gick in och åt lite paj och sen kom Jim.
Då gick vi ut igen, den här gången till sjön (faan va jobbigt det var att gå dit!) och smällde lite smällare och dränkte varandra i blöt snö.
En dusch och sen dags för lite middag. Sen såg vi på filmen Död snö. Den var INTE bra, vad ni än säger så var det inte bra!
Den var lite småläskig ibland och lite rolig ibland, men kom igen, en norsk skräck komedi?
Det funkar inte.
Sen skulle Jim och Kalle ha kul med sina små datorer och jag kollade på australia.
Det var det.

Nu är det söndag morgon och jag funderar på om jag antingen ska väcka kalle eller om jag ska gå ner och äta nåt.
Vi får väl se.
Idag ska jag iaf försöka ta mig hem för att föra lite hos Sara och sen dra vidare till Natha som har fyllt 18. Det blir nog kul:)
Om jag kommer härifrån.

Puss

Kommentarer
Postat av: Libanenya

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-11-09 @ 06:56:49
URL: http://libanenya.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0