En Klassisk Söndag

Nu har jag ägnat några timmar åt att skriva nån typ recensionsliknande grej på shakespeares Othello. Eftersom jag bara har sett de sista ca 20 minutrarna av filmen så var det lite svårt, men jag har gjort det iaf.
Nu ska jag bara plugga till provet på Shakesperare och renässansen som vi också har imorrn. Jag kan säga att jag är glad att vi läste liknande saker i svenskan nyss, för annars skulle jag nog få ig, eftersom det är på engelska den här gången.
Imorrn verkar bli en relativt lugn dag. Arbeta på grupparbetet i svenskan, prov och inlämning i engelska, börja på den individuella uppgiften i naturkunskap och börja på nåt nytt i samhälle.
Inget krävande alltså, förutom provet.
Sen verkar det som om jag ska åka med min Karlsson hem på eftermiddagen.
Det ser jag fram emot:)

Det är allt som händer i mitt liv just nu.
Inte så spännande, men en liten lägesrapport kan ni ju orka läsa iaf;)
Det här har hur som helst varit en verkligen klassisk söndag. så som jag brukar spendera dom när jag inte har lyckats planera in något annat roligt.
Plugga, äta mackor, prata med mamma och plugga lite mer.

That`s my day.

Kommentarer
Postat av: Arnmagnhild

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2011-12-05 @ 10:43:34
URL: http://arnmagnhild.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0