Gamla Minnen Från Den Legendariska Garderoben

Om jag trodde att jag skulle komma hem med ny hårfärg så trodde jag fel. Måste tvätta ur färgen mer, klippa en gång till, bleka det och sen färga det får att det ska se okej ut till våren iaf.
Men det visste jag att dom skulle säga, så särskilt besviken är jag inte direkt.


Men jag fick iaf lite fräschare toppar än vad jag har här.

Jag har varit hos Malin idag också och hälpt henne att rensa sin garderob. Och med tanke på vad vi hittade så var det mååånga år sen sist som den blev städad;)
Det samma garderob som vi tillbringade många timmar i när vi var yngre, och därinne hade vi jävligt kul!
Jag kommer ihåg att vi brukade leka att vi var häxor bland annat.
Vi hade jävligt kul i garderoben idag också, men med tanke på hur full den var så är det lite svårt för oss att krypa in i den och sätta oss därinne;)


Ett gulligt litet vykort från mig från 2005.  Måste säga att jag skäms lite över min handstil.
Med tanke på at jag var 12 då jag skrev det-.- Som tur var har den ju förbättrats litegrann sen dess iaf.



En bokrecension av Malin. "Var utspelar sig handlngen? I mitten ungefär"


En halslös zebra. 99.02.05


Och slutligen: en ofantligt glad tjej som ser lite lätt crazy ut.


Kommentarer
Postat av: mall

HAHAHHAHA!!!! älskar den galna tjejn å zebran xD

hihi ja vi satt ofta där inne! :D men vågade aldrig riktigt ha helt stängd dörr ifall man skulle kvävas typ! XD <3 <3 <3

2010-02-06 @ 18:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0