Halvvägs Genom Februari

Igår var en riktigt bra dag för mig.
Vid två åkte jag och min lilla familj hem till farmor och farfar, för farmor fyllde år.
Där var även min farbror och hans familj, så vi klämde ihop oss 11 stycken i deras lilla lägenhet.
Det var jättetrevligt och kul.
Jag skulle möta Manda i Gullmars kl 7 för att proviantera för kvällen, så vi åkte från Skarpnäck vid halv 7.
Nu när jag tänker efter så åt jag ingen middag igår faktiskt.
Kanske inte världens bästa idé...äh wtf.
Jag handlade lite med Manda och sen tog vi bussen till Kärrtorp och möttes av Emma och Saga.
Vi gick hem till Emma och hade en helt underbar kväll, även fast det var lite upp och ner ibland.
Men that´s what friends are for!<3

Hur som helst så skulle jag ta mig hem sen på natten och vi gick förbi många poliser och hann till och med ramla!
Det ni!
Vi kom till Farsta. Jag såg att min buss precis skulle gå.
Emma träffade nån hon kände.
Jag hann inte säga hejdå.
Så jag får väl säga det nu istället.
Hejdå tjejer! Tack för en helt underbar kväll!

Så, då var det gjort.
Jag glömde mina lurar hemma så istället för att lyssna på musik så ringde jag Kalle.
Jag tror han tyckte att det var lite kul.
Men det tyckte inte Jim.
Han blev sur.

Jag kom hem, pratade lite med Niklas och sa god natt till min lilla mamma.
Sen började jag göra mitt svenskaarbete som måste vara klart på måndag, men jag har inte tid att göra det idag, så what to do?
Då gör man det kl tre på natten.

Men nu ska jag plocka ihop mitt pick och pack och dra mig mot tåget snart.
Ha en fantastiskt bra och mysig alla hjärtans dag allihop!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0