Hej Jag Hostar =)

JAG HATAR PYTTIPANNA!
Bara så att ni vet om det, ifall jag ska äta hemma hos er någon dag. Då är det ett total nono.
Bara lukten av det ger mig kväljningar och för att inte tala om smaken och konsistensen!
Vidrigt är vad det är!
Men jag har inga som helst problem att äta typ stekt kött med kokt potatis och lök och morötter och allt sånt till, men hackat i små bitar och stekt tillsammans...det går bara inte.

Så var det avklarat.

Idag har dagen flutit på bra. Andrews lektioner var lite påfrestande som vanligt men inget man inte överlevde. På samhällskunskapen hade jag faktiskt riktigt kul, och det är inte ofta det händer.

Just nu sitter jag här med en tallrik fil, banan, vindruvor och müsli och lite apelsin juice och jag funderar på att dra mig mot duschen för att värma mig lite.

Puss

Btw, ekologiska vindruvor är mycket godare än vanliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0