Ibland Kommer Man Ihåg

Juste!
Icke att förglömma, som min kära lilla mamma skulle ha sagt, så är det första februari idag. Vilket betyder att januari äntligen är slut!
Vi jublar för det!
Påväg mot ljusare tider folket!

Jag satt och gjorde nåt test nyss som alla andra verkar göra, och då var det en fråga om man hade sett solen gå upp med nån man tycker om.
Det kunde jag svara ett stort JA på, för det har jag faktsikt gjort.
I somras.
Då kom det en liten pojke och hoppade in genom mitt fönster och drog ut mig i den kalla juli-morronen (kall och kall, men den var inte varm iaf). Vi satt på en bänk och kollade ut över det dimmiga havet (en vik men whatever) och såg solen gå upp tillsammans.
Det var den morronen som det var meningen att det skulle bli lite action, men det blev det inte. Inte mer än en soluppgång. Och en puss på kinden och en på pannan. Fast det är ju inte så dåligt det heller, för det är fan det mysigaste man kan göra. Se solen gå upp med den man tycker om.
Det där med action fick vänta tills efter lunch, då han lurade ut mig i skogen.
Lite sneaky är han nog, den där Kalle, men vad är det som började som en sommarflirt men som snabbt blev ett förhållande utan lite spänning och överraskningar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0