I'm Being Something I'm Not

Guuuuddagens.
Fredag idag.
Jättebra humör hela dagen, och sen ett bombnedslag.
Så nu är jag sänkt.
Mamma och pappa undrar varför jag är arg och ledsen, men eftersom inte ens den personen som jag är arg på verkar förstå mig så känns det lönlöst att försöka förklara för nån annan.
Och nu är min fredag förstörd.
Jag vet inte vad jag ska göra.
Finns inget att göra.
Så jag kan knappt vänta tills imorrn då jag förhoppningsvis får lite tröst och medlidande och uppmuntran från mina tjejor.
Trösten lär jag väl få från nåt annat också iof.
Tila tequila, fast utan den lilla lesbiska asiaten.

Så, nu ska jag återgå till mitt tråkiga ensammma liv.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Miranda

Jag hatar bombnedslag för dig Suss.

Och imorgon så ska du, jag, Emma och Tequila ha en jävla bra kväll tycker jag.

Och finns alltid om du behöver prata, men det vet du nog, men jag tänkte påminna dig ifall du glömt. <3

2010-02-12 @ 19:48:05
URL: http://absolutemiranda.wordpress.com
Postat av: Sussi

Jag vet att du finns, det glömmer jag aldrig att du gör!<3

Vi ska rocka järnet imorrn!

2010-02-12 @ 19:49:19
URL: http://pearlsfromparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0