I'm Gay & I'm Gonna Play.

Jaa, det sa allas våran drömhunk från Grey's i filmen Valentines Day. Det kunde man inte tro va?;)
Nu har jag precis kommit hem från stan. Jag, Emma och Manda kollade på just Valentines Day då, och jag kan säga att var jag inte tillräckligt kär innan så är jag definitivt det nu!
Åh, man blir kär bara av att titta på den filmen.
Bara en massa kändisar i rollerna och det bästa, en massa snyggingar!
Väldigt mycket kopia av Love Actually, men åh vad jag gillade den!
Jag kan säga att mina förväntningar inför alla hjärtans dag på söndag har ökat avsevärt.

Under hela filmen satt man och höll händerna mot hjärtat och jag kan säga att det fälldes nog en och annan tår ibland, och jag bara älskar när hela biosalongen samtidigt säger "aaaaw" eller gapskrattar. Man får sån skön feeling av det. Och när filmen var slut kunde jag inte sluta le!
Så att gå hem helt ensam i mörkret var inte så farligt som det brukar vara.
Utan jag trippade leende och sjungande hem genom den glittrande snön och var bara helt jätteglad!
Och glädjeruset sitter i än.
Jag förstår inte att jag kan bli så påverkad av en så egentligen dålig film.
Jag menar, kändisar, klichèer och telefonsex?
Men vilken fantastisk känsla man fick!

Nej nu ska jag ta och lugna ner mig angående filmen och dricka nåt innan jag ska sova.

Natinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0