Litet Tillägg

Jag måste bara säga att jag har haft så många ljuspunkter under den här tiden och mitt liv har inte varit ett helvete. Det har fan varit den bästa perioden i mitt liv!
Om man bortser från vad jag skrev i tidigare inlägg.
Jag älskar mitt liv och jag är lycklig!
Men stundvis så försvinner den lyckan och då tar det lite tid att hitta tillbaka.
Just nu är mitt liv ganska lugnt och bra och jag är lycklig för tillfället. Det är jag.
Och förhoppningsvis kommer jag fortsätta att vara det också.
Men det jag skrev om förut var mitt tidigare liv. Förra året.
Men som sagt, jag har sänkt kraven på mig själv, för den som dömmer mig hårdast är ingen annan än jag själv, och jag prioriterar annorlunda iår.

Jag mår bra, men jag tänkte att ni som ville veta nåt om hur jag mådde förut och kanske ville veta om en av alla mina gåtor kunde få lite svar nu.

Ha det gött nu sötungar!

Kommentarer
Postat av: Tommyiris

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2011-07-15 @ 13:02:01
URL: http://tommyiris.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0