Tillbaka I Gamla Vanor

Jag har känt mig så kreativ de senaste dagarna.
Igår till exempel så gjorde jag en skitsnygg meny.
Ritade en massa roliga saker och så. Bl.a. en elefant.
Och vi hade inget lim hemma så jag tog till med min klassiska nödlösning: tejpen!;)

Och idag hittade jag mina gamla pärlor i bokhyllan, så jag tänkte att jag kunde ju göra ett armband.
Så det gjorde jag.
Och när jag var klar med det ville jag göra ett till.
Så det gjorde jag.
Och sen när jag endå höll på med nål och tråd tänkte jag att jag kunde ju sy igen alla hål jag har i mina leggings.
Så då gjorde jag det, för det är fan så mycket lättare att sy för hand än att släpa fram vår knappt fungerande symaskin och det är billigare än att köpa nya.
Snyggt blev det inte, men jag har inga sneakpeak hål mellan benen längre;)

Vi får se vart kreativiteten för mig imorgon!

Kommentarer
Postat av: Pillan

Åh :) låter som du har varit riktigt duktig idag :D

2010-02-24 @ 22:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0