Time To Make Some Money.

Nu börjar det bli dags att tänka på hur jag ska få lite extra pengar i sommar.
Lite får jag ju av mormor och morfar och farmor och farfar, men det räcker inte långt och man ska inte utnyttja andra.
Så ett sommarjobb är väl idealet just nu.
Jag har hittills två alternativ.
Malins mamma känner people på Långbro värdshus så jag ska prata med henne och se om hon kan försöka smussla in mig där.
Annars har jag ju min ortoligt säkra kontakt på sös;)
Så får jag inget annat ska jag satsa på ett jobb i lunchmatsalen på sös.

Skit samma vad jag får för jobb, bara jag får pengar lixom, men långbro...åååh va gärna jag skulle vilja ha ett jobb där!
Och jag vet att det är många i skolan som skulle bli gröna i ansiktet av avundsjuka om jag fick det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0