Tranbärsjuice, Tamponger & Penicilin

Japp, det är vad vi kom hem med efter att ha åkt tillbaka till jourmottagningen i Gullmars. Så nu är jag medicinerad mot min lilla infektion.
Men jag är lite skrämd nu. För jag har hört att om man har urinvägsinfektion för ofta så kan det till slut bli så att man blir steril!
Och världen skulle fan gå under för mig om jag blev steril, eftersom min stora dröm i livet är att få leva ett lyckligt Svensson-liv med en stor familj och väldigt mycket tillräckligt med pengar. Jag ska ha barn, så jag ska inte bli steril!
Men fem gånger sen i höstas är ganska mycket....

Jaja, det får vi låta framtiden avgöra, och vi hoppas att fru Fortuna är med mig!
Lite läxor har jag ändå hunnit med mitt i allt åkande hit och dit, så nu har jag gjort klar min filmgrej till engelskan på onsdag, men jag har ingen aning om hur han vill ha den så jag har helt enkelt gjort mitt bästa, och jag håller på att försöka göra en EUflagga.
Men det var lite onödigt att jag stressade med att få det klart, för inget av det ska in förrän på onsdag men jag ville vara klar med det imorrn när Kalle kommer så jag skulle kunna ägna mig åt honom, men eftersom han nu inte ska stanna kvar här hade jag lika gärna kunnat göra det imorrn.
Jaja, nu är det gjort och det är ju bra.

nej, en dusch och sen tranbärsjuice för att bota infektionen framför Paradise Hotel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0