Två Timmars Marginal?

Har precis gått upp och kollat om det tar mig en och en halv timme att ta mig till skolan eller åtta minuter.
Det står att gröna linjen fungerar så det lutar ju åt åtta minuter, men fråga är: vågar man lita på att det går som vanligt?
Jag kanske borde gå hemifrån redan nu för att  vara på säkra sidan.
Jag börjar ju halv tio, alltså om två timmar, så då borde jag väl vara på säkra sidan?
Nää, väntar nog en timme iaf.
Fast vi har ju Andrew på morgonen så jag får deffinitivt inte komma försent, vilket jag gjorde både igår och i måndags.

Jaja, det får väl gå som det går. Nu ska jag ta nåt att äta och kolla på Beverly Hills.

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0