Uiiuioääh.

Det betyder typ samma sak som blä.
Vi får våfflor till middag idag.
Jag gillar inte våfflor.
Jag gillar inte pannkakor.
Jag gillar inte plättar.
Ingenting sånt där gillar jag.

Är hon lite konstig i huvudet? Kanske ni tänker.
Nej det är jag inte.
Men jag har aldrig gillat att äta frukost, åt ingenting förut.
Det tyckte inte mina föräldrar om.
Så tillslut lyckades dom få mig att äta en pannkaka eller en våffla till frukost.
Detta höll på i några år.
Tänk er at äta våfflor eller pannkakor varenda dag till frukost i flera år.
Då är det inte så gott längre.
Dessutom var vi ju tvugna att äta det till middag minst en gång i veckan också så vi kunde få rester av det så jag fick nån frukost.

Jag gillar inte våfflor.
Nu äter jag bananer istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0