Du Är Underbar!

Ja hörni.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om igår.
Jag kan bara säga att han överträffade mina förväntningar väldigt mycket!
Min lilla romantiker.

När jag klev in i hans rum blev jag helt paff.
Det var städat och bäddat och tända ljus, en picknick korg, en massa hjärtan och en kladdkaka (med massa hjärtan på den också(;)
Sen när vi gick ut så hade han byggt värsta gången till dit vi skulle med vedpinnar (för det var typ 1 meter djup snö) och han hade gjort iordning så fint och så bra.
Allt var så perfekt att det gjorde ingenting att tårna blev lite kalla och fötterna somnade. Det gjorde heller inget att det hela tiden under de två och en halv timmarna som vi var där ute rykte in på oss så att allt blev grått.

Men när vi väl hade släckt elden och kommit in med alla grejer märkte man att röklukten satt ganska bra i kläderna.
Så det var bara att slänga in dom i tvättmaskinen och slänga in oss i duschen.
Vi luktade bättre efter det, men min jacka var inte rolig att sätta på sig imorse, och det var inte heller så kul att gå till apoteket med den och sen åka hem...den typ ångade rök.
Men nu ska den tvättas och alla knappar ska sys på och hålen i fickorna ska sys igen.

There is just one more thing I`d like to add
He is the greatest love I've ever had

Ja, du får helt klart 9,9 av 10.
Avdrag för röklukten;)
Men det är nåt att jobba på till nästa gång;)
Eller kanske inte egentligen.
För jag vill inte ha det sådär helt "romantisk-film-perfekt".
Jag vill ha det du gör, och jag vill ha dig!
Så när jag tänker efter så är du verkligen värd en superstark 12:a.



Vet ni?
Jag fick godkänt på Shakespeare - renässansprovet på engelskan!
Jag fick 25/53.
G-gränsen var 21-22.
Det var tre som fick vg.
Hon har för höga krav och för konstiga frågor på sina prov.
Men sålänge jag får godkänt så är jag nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0