Very Entertaining

Igår hade jag och Kalle en lugn kväll med semlor och chokladtårta precis som jag skrev igår.
Idag var han extremt svårväckt. Tog två timmar bara.
Och sen när han väl skulle kliva upp så råkade han knocka mig.
Jag är inte riktigt säker på hur det gick till, men jag fick hur som helst en stenhård armbåge två cm under ögat.
Men det är väl som Malin sa; jag får väl vara glad att den är hård, för en mjuk armbåge skulle bara vara äckligt.
Några små tårar fälldes och jag ringde mamma för att få lite stöd och råd.
Hon ville att jag skulle åka till akuten, men det kändes lite överdrivet.
Så jag satt med en frusen ärtpåse på ögat hela förmiddagen.

Vid fem följde jag och Malin med honom till statonen och sen tog vi bussen till vårt stammis ställe i Högdalen.
Vi hade kul som vanligt, och det var en liten tjej där som kanske var 11? 12?
Hon var väääärsta fjortis wannabeen .
Hon var ganska rolig att lyssna på.
Sen gick vi och köpte godis, och det tog väldigt lång tid att välja måste jag säga, och sen gick vi förbi kyrkan en snabbis.
Sen gick vi hem genom det kalla snön och nu sitter jag här.

Det var sista gången jag träffar Malin innan hon åker till Italien en vecka med sin Kalle.
Tänk om jag och min Kalle kunde ha sån lyx också.
Åka till Italien och åka skidor en vecka före sportlovet.
Det tackar man ju itne riktigt nej till.

Puss.

Kommentarer
Postat av: mall

haha, ja de ska bli mysigt^^ men de e ju inte helt gratis^^ kostar ju ca 8000 och sen ska man ju ha lite mat där kanske...? Men vi två får åka någon gång senare i livet oxå!! :D

2010-02-17 @ 21:25:41
Postat av: Sussi

Vi två ska åka många gånger senare i livet!

2010-02-17 @ 22:01:25
URL: http://pearlsfromparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0