Ännu En Pärla Från Paradiset

Idag har jag varit i stan och träffat Manda. Helt underbart kul att få träffa dig igen! Har ju inte gjort det på evigheter känns det som.
Iaf så satt vi och pratade i flera timmar och sen såg vi på bio, Sherlock Holmes.
Jag hade inga förhoppningar om den filmen för det är inte my kind lixom, men jävlar va den va bra!
Vi ska hur som helst ha en filmkväll snart, jag och Manda.
Looking forward to it!

När jag kom hem släpade jag med pappa upp så han fick byta plats på lite av mina möbler, och jag är faktsikt lite nöjd med resultatet. Förändring är en bra uppfinning.

Imorrn ska jag in till Farsta med Sara och på fredag är det ÄNTLIGEN dags för picnic på skeppsholmen igen! Fan va jag har längtat efter det. Att vara vi tjejer igen! Me so happy=D
Lördag kanske jag åker hem till min tröttmössa om jag är på det humöret.
Sista veckan av lovet ska jag iaf göra till den bästa!

Sen börjar skolan snart. Och jag ser inte fram emot det.
Jag gillar att stå i köket och göra det jag är bäst på, men all teori och alla läxor skulle jag lätt kunna hoppa över.
Jag tycker synd om alla er som börjar den 7:e eller 8:e. För jag, precis som de flesta andra börjar inte förrän den 11:e. Och endå tycker jag att jullovet har varit för kort.

Jaja, klaga kan man alltid göra, men sen kan man se det från den ljusa sidan. Jag är lyckligt lottad som ens har möjlighet att gå i skola och få en full utbildning. Hela världen är full av möjligheter för mig, och det är inte alla som kan säga så!




Förresten så är det aaaskallt ute, och det är nåt fel på vår värmepump så det är minst lika kallt inne!
Men då kan man återigen se det från den ljusa sidan. Jag har ju iaf varma kläder att sätta på mig.

nej, nog med bloggande för idag.

Puss

Jag satte precis igång att säkerhetskopiera min telenormobil. "Tid som återstår: 2 tim 30 min"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0