Ett Halvår + En Dag

Igår fyllde vi ett halvår, jag och min Kalle.
Det var det ingen som trodde att det skulle hända va?
Men det gjorde det.
Och jag hoppas att vi kommer hålla lääänge till.
Jag läste nånstans att det är flest par som gör slut den 14 januari. Eller det var nåt om typ andra torsdagen i januari, och den råkar infalla på just den 14:e.
Är det nån som har planerat att dumpa sin pojk/flickvän då?
Det har inte jag iaf.
Om man ska göra slut så är det lite taskigt att göra det på samma dag som 100-tals andra gör det.
Men man kan se det så här. Överlever man 14:e januari så är det bara en månad till 14:e februari, och alla vet väl vad som är så speciellt med 14:e februari?
Alla hjärtans dag!

Looking forward to it!

Och på en så bra dag som alla hjärtans dag kan väl inget dåligt hända.

Nej, nu ska jag gå och väcka Kalle, för jag är ashungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0