Farlig Korv Och Barnafödande

Nu har jag kommit hem efter en kaotisk kväll hos familjen Bokström ++. Matte verkade inte vara kvällens stjärnämne, och jag tror inte på att det känns likadant för killar att ha njursten som det känns för tjejer att föda barn. Tyvärr, men det funkar inte i mitt huvud.
Apropå ingenting sådära.
Kul har jag haft det  iaf.
Och god middag.
Och återigen fick jag glänsa med ytterligare två av mina fantastiska såser.

Jag har tänkt på en sak.
När jag tänker på falukorv (vilket jag helt ärligt inte gör så jätteofta) så tänker jag inte falukorv, utan falikorv. Typ som på dagis när man trodde att det hette farligkorv.
Och om man prövar att säga falikorv en massa gånger så låter det ganska gulligt
Falikorv, falikorv, falikorv. Aa ni fattar.
Det är typ som filofax. Det är ett av dom bästa orden som finns. Ett ord som inte används särskilt ofta, men samma sak här. Säger man det flera gånger låter det gulligt.
Och suzuki också.
Filofax, filofax, filofax.
Suzuki, suzuki, suzuki.

Det är sånt som svävar runt i mitt huvud just nu. Och eftersom det här är min blogg, om mina tankar och mitt liv, så får ni stå ut med att jag skriver ner dom här.
Det är ju trots allt ingen som tvingar er att läsa.

Nej, nu ska jag byta ut mina gröna lakan mot svarta och dricka lite juice.

Puss och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0