Flashback

Ibland måste man få se tillbaka på det som var, även om jag alltid säger att det förflutna hör hemma i det förflutna.

Jag har blickat tillbaka på ungefär samma tid 2009. Tiden för nya vänner, nya äventyr och nya erfarenheter.

Vi var så tajta vi tre och hade så jävla kul varenda dag och eftermiddag och kväll som vi var tillsammans. Två av mina starkaste minnen med er är från februari. En viss liten flickas första fylla lär jag aldrig glömma. Även fast hon nog mer än gärna skulle vilja glömma den;)

 

"Susspuss, sussie, sussiepussie. :) även detta ett kärt barn med många namn! en av mina bästa vänner alltså, på så jäkla kort tid så har vi kommit jättenära varann. :) utan dig så vore dagarna helt gråa & trista, för varje gång vi ses så är det med ett flin i ansiktet. så underbart, samma typ av humor & med bara en blick så kan vi börja asgarva. snart får vi supa igen gumman, så ska vi allt se till att det är någon annan som mår dåligt. ;) du är en av dom bästa. <3"

 

Och vår kvällspicnic på skeppsholmen. Det var då vi riktigt klickade. Och sen dess har ni varit två av mina bästa vänner, i vått och torrt. Visst har det hänt mycket på senaste tiden som har slitit i kanterna men nu är vi äntligen back on track!

"mycket lovely kväll, kvällspicknick @ skeppsholmen med manda & sanna, synd bara att man frös ihjäl, haha! myckat garv, hahaha, fyfan jag garvade åt "hålet" & "blir ni jagade av samer?!" ja fy, jag mår så himla bra med er tjejer, har nog aldrig garvat så mycket i mitt liv som med er!

helt jäkla underbart.

och vi smider planer inför lördag.."

 

Och nu planerar vi att göra en riktig comeback. Fredag - skeppsholmen som gäller.

Ska bli lika underbart som förra året.

 

Den stora skillnaden blir väl att då var det blåsigt, plusgrader och slask.

Iår blir det blåsigt, minusgrader och is.

 

Men vi har klarat hårt väder förr!

 

TAGGA JÄRNET NU GIRLS!

(hahahahah fyfaan va jag garvar när jag kollar på alla bilder från våra partykvällar!! Inte mycket nyktert där inte!)

Jag älskar er! <3


Kommentarer
Postat av: Miranda

Det är finfina minnen och jag tycker att vi ska skapa ännu fler nu när vi är back on track :D Jag älskar er också! <3

2010-01-07 @ 00:22:06
URL: http://msmiranda.bloggplatsen.se
Postat av: emma. :)

åååh jag älskar er! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2010-01-07 @ 00:26:05
URL: http://kvinnodjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0