För Stumma Öron

Igår, när den megadunderbra helgen började ta slut, blev jag megadunderförkyld (Så en megadunderbra vecka är ju bara att glömma!).
Jag tänkte när jag vaknade imorse att jag måste gå till skolan för jag vill inte hamna efter. Jag har ju redan varit borta två dagar den här terminen. Så jag släpade min röda näsa och mitt tunga huvud och mina rinnande ögon till tunnelbanan och åkte till skolan. Jag kom dit 09.20, och åkte hem 10.25.
Det var min skoldag. Jag pallade inte mer.
Svenskan hann jag med, men sen kände jag att jag inte borde vara kvar.

Jag kom hem, gjorde lite potatis & purjolöksoppa, kollade på top model och sov en stund.
Ingen förbättring än så länge.

Nu ska jag försöka trycka i mig en massa C-vitaminer och förtsätta sova.

Nattinatti

Men en kul grej är att vi ska göra ett grupparbete i svenskan om språksociologi, och jag, Anna och Izabelle ska arbeta med teckenspråk.
Det är lite kul iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0