Förändring Ger Förundran

Nu har vi skickat hem våra gäster, som kanske var liiite runda under fötterna.
Men då finns ju alltid taxi 020 till hands.
Jag kan säga att idag var jag i mitt bästa element. Det finns ingen som är rappare i käften än vad jag är när jag är på det humöret. Och vissa har blivit mer utsatta än andra för det under kvällen;)

Hur som helst.
Imorrn ska jag träffa Manda!
Vi ska in till stan och ja, göra det man gör bäst i stan.
Sen ska vi se på bio. Och som jag förstod det så lutar det väl åt Sherlock Holmes.
Det blir nog kul:)

Sen har jag övertalat pappa att hjälpa mig att möblera om i mitt rum.
Litegrann iaf.
Men det där med att måla om kommer nog dröja ett tag till.
Men att byta plats på lite grejer är ju alltid en början!

Min Karlsson har bestämt sig för att ägna sig åt dator ett tag framöver och fine, det får han väl göra då. Men han ska inte tro att jag sitter hemma och gråter för det.
Vill han inte träffa mig så ska jag inte tvinga honom till nåt.
Sitt du där i ett instängt litet rum i flera dagar, så är jag ute och lever livet så länge.

Klart slut från bitterfittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0