Lycklig Sussi:)

Nu har jag äntligen fått stilla min Kalle-abstinens litegrann, och det var verkligen på tiden!
Vi hann med mycket igår, vi satt i skrivbordsstolen, laddade ner filmer, låg på golvet, låg i sängen, låg bakom sängen, en tur till slussen, äta middag, prata lite om alla hjärtans dag, se på film, kolla på paradise hotel (fast det var bara jag som gjorde det iof), lite mer film, lite massage och sova. Och allt det där hann vi göra innan midnatt.
Det var hur som helst helt underbart att träffa honom!
Visserligen var det bara en vecka sen sist, men det var fan en lång vecka.

Febern hade inte gett med sig imorse så det blev en dag till hemma. Lite tråkigt och nu kommer jag hamna efter i skolan igen, precis som vanligt.
Men vad ska jag göra?
Kan ju inte rå för att jag har jättedåligt imunförsvar lixom...

En sak till också.
JAG ÄR TRÖTT PÅ SNÖ!
Hela hösten gick man och gnällde över att vi inte hade nån snö och sen fick vi det och alla blev glada (förutom sl). Men nu räcker det!
Nu har vi haft tillräckligt med istid för den här gången, lite töväder skulle inte sitta helt fel.
Men nejdå, nu ska det snöa ännu mer och återigen åker de tjocka vinterkläderna på.
Grrrreat.

Dags för lite spaghetti och köttfärssås nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0