Moving On

Jag måste bara säga att det är helt otroligt hur fort jag kan gå vidare och lämna vissa saker bakom mig.
2009 är ett sånt exempel.
Det var det bästa och det värsta året i mitt liv. Kan tyckas att det är värt att komma ihåg.
Men helt ärligt känns det som om det var evigheter sen det var 2009 och att det har varit 2010 hur länge som helst.
Fast det bara har varit i en vecka.

Ibland kan man gå vidare och lägga saker bakom sig fort, ibland inte.


Att jag förlorade på mina egna påhitt är nåt jag däremot inte glömmer och går vidare ifrån;p

Kommentarer
Postat av: sara

haha dendär bilden känner ja igen ;) å lite får su skylla dejsjälv, men kul va de :P

kanske kan ta några dagar där i sommar oxå :) kram

2010-01-08 @ 16:19:36
URL: http://paari.blogg.se/
Postat av: Sussi

äsch vadårå(a) trodde ju inte att alla skulle vända sig emot mig bara för att jag kom på en bra regel;)

tkr vi ska ta några dagar där i sommar:p

2010-01-08 @ 23:20:14
URL: http://pearlsfromparadise.blogg.se/
Postat av: mall

haha! dendär bilden kommer jag ihåg^^ ;)

är lätt på att göra nåt i sommar! :D

2010-01-11 @ 17:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0