Nu Kör Vi För Fan!



Nytt år, nya möjligheter.
Igår var det nyårsafton. Vi åkte till ett hus fullt med folk. Huset låg enligt mig mitt ute i ingenstans, och med tanke på hur lång tid det tog att gå till bussen idag så tycker jag att jag hade rätt.
Hur som helst. Kul var det iaf, en av mina bästa nyårsaftonar (om man nu kan säga så), och även om allt inte var helt perfekt i slutet så var det heeelt awsome som många i min klass skulle uttrycka det.
Jag lyckades bryta mitt nyårslöfte redan nån eller några timmar efter tolvslaget, så det gick ju åt helvete, men jag får väl helt enkelt säga att det inte börjar gälla förrän imorrn eller så, så får jag en ny chans;)

Dessutom har jag än en gång lyckats med det omöjliga. Jag brände mig med en cigg. Inget konstigt med det egentligen. Men på mitt FUCKING ÖGONLOCK!
Hur fan lyckas jag jämt med så udda grejer??
Det gör ju inte så jätteont, förutom när jag skulle tvätta bort sminket, men blir det ett fult ärr av det blir jag ledsen!

Nog om mitt lilla misslyckande. Nu är det ju 2010, och jag lovar er att jag kommer säga 010 i flera månader. Lite fult, men det är ju en 10årig vana att ha en 0a först.
Det här ska hur som helst blir ett killer-år!
Inget ska få förstöra börja på det här nya decenniet. Jag har bestämt mig för att iår ska jag lyckas. 2010 är mitt år. Kan inte bli annat än bra.
Och precis som här i min blogg, så är det jag som ska stå i centrum i mitt liv.
Jag tänker inte vara den som reder upp alla andras problem nu. Jag är trött på det.
Jag ställer upp. Självklart, men jag håller mig på säkert avstånd från alla problem.

Skolan kommer bli ett helvete ett par månader nu, men sen är det sommarlov och det gillar vi.
Jaa jag blickar framåt, kanske lite långt i förväg, men what to do?
Man ska ju ha mål och saker att se fram emot.

Jaja.
Nu orkar jag inte bloggen mer idag.

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0