Offra Sömnen För Ett Nytt Perspektiv?

Japp, det är det jag gör just nu.
Sängen står inte på sin vanliga plats. Istället för att se ut genom fönstret när jag öppnar ögonen så ser jag nu min stora skräck: garderoberna!
Jag har alltid varit rädd för garderober, och jag kan fortfarande inte sova om jag vet att ena dörren står lite, lite på glänt. Men jag vågar heller inte gå och stänga den.
Fast det här kanske är bra, jag borde ju kunna bota min garberob-fobi nu.
Äsch, en vanesak bara.
Nåt annat som orsakar problem i min skönhetssömn är ett tickande. Som en bomb som ska sprängas när som helst!
Eller inte.
En ny klocka kan det ju också kallas.
Men det är bara att lära sig att inte lyssna på det så går det nog bra.


Möbler på flykt! (här ser vi även mina fantastiska tapeter.
Som ska bort så fort det bara går!



Och jag måste bara tillägga att idag tycker jag verkligen att jag har lyckats få till en riktigt sofistikerad look.
Det svarta, lockiga håret, den grå tröjan och de svarta byxorna får mig att se ut som...en kontorsmänniska.
Och det är ju ganska sofistikerat i mina öron och ögon.
Fast smyckena tar bort lite av den där vuxenkänslan, så jag ser fortfarande ut som den lilla 17-åring jag innerst inne är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0