Paradisets Helvete

Nu är det så här att jag saknar min älskling så att jag håller på att bli tokig. För jag har inte träffat honom på evigheter känns det som, och jag kommer inte träffa honom förrän tidigast på tisdag. Det gör mig lite ledsen.
För jag vill ha honom här nu, Nu, NU!
Men det går inte.
För han har lanat hela helgen med sina små kompisar och nu sover han.
Så det är ingen idé att ringa eller sms:a heller, för han svarar ju inte.
Och jag har inte pratat med honom sen igår, och kommer alltså inte prata med honom förrän imorrn då.
Hallå, är det ett jävla distansförhållande vi har eller??
Vi ses aldrig, vi pratar aldrig.

JAG SAKNAR DIG!
Och jag vill att du ska sakna mig också...

Kommentarer
Postat av: mall

känner allt för väl igen mig, och lider med dig <3

speciellt i dedär "JAG SAKNAR DIG! Och jag vill att du ska sakna mig också..."

Jag brukar lätt känna mig glömd eftersom min pojkvän inte alltid är så snabb på att svara på mess, eller glömmer att ringa när han sagt mm... men ja lovar! Din käre Karl saknar nog dig lika mycket som du saknar honom! :)

2010-01-24 @ 20:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0