Propagandakväll

Nejmen godagens, det var länge sen!
Ett par snabba dagar har nu passerat och vi är nu halvvägs genom vercka tre. Och snart är tråkiga sega januari över!
Det är något att vara glad för.
skolan igår är inte så mycket att säga om. Vanlig dag i köket typ.
Sen åkte jag hem och hittade Kalle i köket med Niklas och pappa. Jag fixade mig lite snabbt och sen skulle vi ut och äta kinamat.
Det blev inte det stället som jag hade tänkt mig, men kinamat fick vi iaf.
Det var mysigt och kul att göra nåt som vi inte gör varje gång vi ses.
I like it.
Även om det var jag som betalade, men det behöver ju ingen veta;)
Lite dusch och film och så innan jag somnade. Har ingen aning om när Kalle gick och la sig, men antagligen inte så jättesent.
Idag var jag en liten bitterfitta på morgonen, men det gick över när jag väl kom till skolan, för då hade jag redan tagit ut alla mina agretioner på min älskling. Sorry(a)
Ganska vanlig dag idag också, men när vi hade slutat så stannade jag kvar och satt i matsalen med lite folk till typ 5, för jag var med på öppet hus.
Ni vet, då skolan visar upp sig riktigt fejkad snygg för nästa års små ettor.
Det var hur som helst ganska kul att gå runt och prata om hur allt fungerar och så, och det som verkade locka mest var att det står halvnakna killar i korridorerna hela tiden eftersom dom inte har omklädningsrum.
Vi fick skitäcklig middag (pyttipanna! kan verkligen inte äta det, så sjukt äckligt!) så när vi var klara så gick jag och Manda till donken och åt lite innan vi åkte hem. Och då satt vi naturligtvis och pratade om dom som vi hade visat runt och kommenterade dom och lite så som man brukar göra. Det var bara ett litet problem.
Vilka tror ni inte satt precis bakom oss, om inte dom som vi precis hade visat runt?!?!
Haha fyfan va vi garvade!

Nej, jag har ju svenskaprov imorrn och jag har inte ens börjat plugga...oups.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0