Ren & Len

Nu har jag varit i Handen och köpt lite frukt och sånt med min käre far.
Det är skönt att vi har lite olika saker hemma nu istället för bara apelsiner typ.
I like.
Jag mår inte direkt bättre, men det var skönt att komma ut, även fast jag bara har suttit hemma ett par timmar.
Mamma vill att jag ska kolla om jag har feber, för hon tror att jag har det och vill inte att jag ska gå till skolan imorrn, men jag kör på den filosofin att det man inte vet om mår man inte dåligt av.
För jag vill gå till skolan imorrn faktiskt.

Hur som helst, har precis duschat så nu är jag ren och len och fräsch.
Jag ska nog gå ner och fixa lite saft och en morot kanske och sen kolla på Paradise Hotel, för det får man ju inte missa;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0