Shot Through The Heart And You`re To Blame

Jag gick upp halv sju imorse och konstaterade at jag inte mådde bättre och att jag hade feber, så jag stannade hemma.
Har varit en jävla sms trafik till mina mobiler den här morronen så att få sova ut var ju bara att glömma.
Förresten så är det fortfarande en jävla sms trafik men det är ju bara bra, för då har j ag ju någonting att underhålla mig med.
Jag har börjat skriva en lista på vilka filmer jag vill se, för så fort nån frågar om vi ska se på film, och isf vilken film så är jag oftast helt svarslös. Men nu är det slut på det!
För jag har en lista.
Den är inte så jättelång än så länge, men jag jobbar på det.
Överst står iaf The Happening. Filmen som gav mig mardrömmar i månader. Fast det förstår jag inte egentligen för den är ju inte läskig. Jaja, min hjärna är väl lite konstig. End of story.



Resten av dagen ska jag trycka i mig så mycket te och vitaminer som möjligt och sen i eftermiddag så kommer min prins och räddar mig.
Äntligen.

Men nu ska jag gå och skriva i alla viktiga dagar i min nya kalender från Stockholms katthem som jag fick av mamma igår.

Have fun med vad ni nu håller på med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0