Sunday Bloody Sunday

Oj oj oj, det var länge sen jag sov till halv tolv!
Men det kanske behövdes.
Hur som helst. Den här helgen har varit skitbra hittills och det är nästan så att jag inte känner de där vanliga söndagskänslorna att "åh nej, imorrn är det skola igen. Jag vill inte!".
Det är ju ganska bra faktiskt.
Just nu tjajar Malin på mig att jag ska gå till bussen och följa med till Farsta och in till stan, och det tänker jag göra också. Men jag tänker inte ta 12.49 bussen för jag behöver lite tid på mig kära du.
Men jag måste säga att det ska bli kul att träffa min lilla tös igen för det var...ganska länge sen jag träffade henne. Iaf en vecka.
Nej nu måste jag börja fixa mig om jag ska komma iväg över huvudtaget.

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0