The Party Is Over

Eller jullovet iaf.
Då var det måndag och dags för skola igen, men tror ni inte att min lilla mage protesterade med ett äckligt illamående?
Jo, det är precis vad den gjorde, så första dagen på terminen tillbringade jag hemma.

Hur som helst.
Igår åkte jag och pappa till IKEA och köpte ett sängbord och en lampa till mig. Och tro det eller ej, men jag lyckades sätta ihop bordet helt själv!
På kvällen kom Kalle äntligen hit, och då blev jag glad:D
En mysig kväll slutade med att ingen av oss kunde sova. Greeeeeat.
Så, när jag bestämde mig för att stanna hemma gjorde Kalle, efter lite om och men, det också.
Så jag fick heeela långa dagen med honom. Visserligen mådde jag illa större delen av dagen men wtf, med rätt sällskap kan ju allt bli bra!


Hur som helst, imorrn måste jag vara frisk så jag inte kommer efter alltför mycket redan nu, och nästa vecka så har Manda och Emma tydligen skrivit upp mig på listan för att va med på öppet hus och visa nästa års nya små ettor runt.
Det kan nog bli kul tror jag.

Nej, vad sägs om middag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0