Turkiet vs Kalkon?

Hej.
De senaste dagarna har jag kanske inte varit så superaktiv här precis, men jag tror inte ni lider så mycket av det.
Men en liten uppdatering ska jag väl i alla fall kunna skriva.

Igår var jag i skolan som vanligt. Det var skitkul att vara tillbaka i köket, men fyfan va alla failade totalt igår!
Alla var helt ur form och det mesta blev bara lite halvdant. Hur som helst så hade vi nästan inga gäster alls så det gjorde inte så mycket. Vi får ta revanch nästa vecka.
Idrotten igår va sä JÄVLA kul!
Vi hade världens pissjobbigaste uppvärmning först och sen spelade vi typ bandy som folk utan ben kan spela. Så man sitter alltså på små plattor med hjul på och rullar omkring med en liten klubba och ska göra mål. Det är jälvigt svårt men förvånande nog så var jag faktiskt riktigt bra.
Det var skitkul.
Sen åkte jag till Kalle, och det är ju också kul.
Eller det är inte så kul att åka dit, men när man kommer fram så;)
Vi hade en mysig kväll och sen en mysig och lugn morron imorse.
Mycket mys de senaste 24 timmarna alltså, och det gillar vi!
Och fan va fint ditt rum va älskling!





Jag fick skjuts till skolan imorse och det är helt otroligt, men den här onsdagen var inte lika seg som alla andra!
(bara samhällslektionen då jag somnade tio gånger på en kvart)
Jag hade faktsikt kul på de flesta lektionerna och EU lektionen var inte lika hemsk som jag hade föreställt mig (för det är fan det svårtaste ämne jag nånsin har läst!). Och vi pratade om turkiet och kalkoner.
Jag slutade 20 över tre istället för halv fem, eftersom jag nu har EU istället för näringslära och mat-teori. Vi gillar't!

Så jag tuffade hem och stannade till vid konsum och köpte sparrissoppa och deodorant.
If you want to know.
Och nu sitter jag här och läser alla bloggar som jag förljer, och det tar sin lilla tid.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0