Varför Känns Plånboken Så Lätt?

Jaa det är en bra fråga. För jag har ju inte alls köpt en massa saker. Nästan ingenting alls iaf.
Okej, jag erkänner, mitt nyårslöfte om att ha koll på min ekonomi går helt åt helvete.
Bara idag har jag köpt två par örhängen, ett armband, tre tröjor, en tunika och en bh.
Igår köpte jag en väst och en sminkväska.
Innan det har jag köpt ett par jeans, en väska, två nagellack, två bh:ar...och säkert nåt mer som jag itne kommer ihåg.
Jag är förvånad över att jag alls har några pengar kvar.
Dags att börja leva snålt tror jag.

Var iaf i Farsta med Sara idag, och som alltid hade vi kul!
Fast egentligen, hur skulle vi inte kunna ha kul lixom??
Omöjligt!
Fast jag vet inte hörrö, vi kanske borde välja vilka platser vi ska prata om saker som inte hela världens behöver veta;)
Fast jag måste säga att jag gillar faktiskt när jag vet om att folk tjuvlyssnar på vad jag säger.
Det får mig att känna mig viktig;)


Måste bara visa julkortet som jag fick av min lille prins för nån dag sen!

Det fanns faktiskt nån som smälte mitt hjärta långt före min käre Karl. Ungefär tre och ett halvt år innan faktiskt, så du kan aldrig få hela mitt hjärta älskling, för en del av det är redan upptaget;)

Min lilla prins, i egen hög person.

Kommentarer
Postat av: sara

haha aa lite kul va de att prata om de vi gjorde på den plats vi höll till på ;) men alltid skönt att ha nån att prata av sej med om sånna saker :D

2010-01-08 @ 16:21:26
URL: http://paari.blogg.se/
Postat av: Sussi

det är jävligt skönt att prata av sig om såna saker måste jag säga:p

och det spelar ingen roll vart man gör det egentligen:)

2010-01-08 @ 23:21:32
URL: http://pearlsfromparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0