1 År

Idag är det min och Kalles ettårsdag.
Ett år sen vi blev tillsammans.
Ett år sen vi låg där i gräset och kysstes.
Ett år sen jag var sådär nästan odrägligt nykär.
Ja, mindre kär har jag inte blivit på det här året.
Snarare mer.
Vi har gått igenom mycket, jag och min Kalle.
Genom vått och torrt har vi stått sida vid sida, och det ska vi göra ett bra tag till om jag får som jag vill.
Han kom hit vid 6 och jag fick genast en ros.
Sen hade jag ordant lite driknar och så i nnan vi åt ugnstek anka med färskpotatis och sallad på ruccola, mango, vattenmelon och pinjenötter.
Sen var det efterrätt.
Bärtartlett med karameliserase ananasspett.
Smasken.
Och champagne hade vi såklart också!

Ja, det jag vill säga är att jag älskar dig, min Karl.
Så mycket så du itne kan förstå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0