Brillzen Åker På

Har varit en riktigt kanonhelg!
Fredagen var helt supermysig.
Ettårsdagsmiddag.
Romantisk och massor med nice.
Lördagen åkte vi hem till Kalle, åt på pizzahouse, rodde ut till badberget och solade och sen åkte vi till vika för att grilla och bada lite.
Kvällen blev helt super, och det var jättevarmt i vatten!
Dagen har spenderats ute.
Kalle och Jim har byggt på ett litet skjul nere vid sjön + att de bygger en ny brygga.
Jag försökte hjälpa till, men då blev allt snett och fel, så sen fick jag snällt sitta och titta på medans de byggde.
Solat mycket har jag gjort iaf.
Och jag måste säga att jag trivs som katten i solen där ute.
Det är så mysigt på sommaren då man inte är begränsad av varken väder eller tid!

Kanonhelg har det alltså varit.
Nu sitter jag hemma och ska nog lägga mig framför TV:n en stund innan jag somnar.
Min sista arbetsdag var i fredags (vilket också gjorde helgen ännu bättre), men inte får jag vila för det inte.
För imorgon måste jag upp och gå till tandläkaren.
Men det är bra, för jag tror att jag har ett hål.
Och sen ska dagens spenderas med Malin, som jag inte har träffat på huuur länge som helst!
Så det blir nog en bra måndag!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0