Det Var Fasligt Vilken Resa Vi Har Gjort Ikväll

Nu har vi ätit middag med våra föredetta grannar ,typ, och dagiskompisar, och så har jag suttit på en filt ute med Emma ett par timmar och bara pratat.
Det var hur underbart som helst att se den tjejen igen!
Och kan ni tänka er vilken underbar känsla det var när jag gick hem och jag faktiskt ryste lite för vinden var lite sval!
Lovely!
Och jag kom att tänka på hur tacksam jag är för allt jag har.
För allt jag kommer få i livet, och för allt jag har haft.
Jag är lyckligt lottad.
Det tänkte jag på när jag studsade fram på Örbys slingrande gator och lyssnade på fly on the wings of love.
Och då tänkte jag att ååh, va underbart det måste vara att inte bara flyga på kärlekens vingar (det gör jag redan, så det vet jag hur underbart det känns), men att flyga på riktigt.
Skulle det inte vara coolt att för en dag ha vingar?

Puss.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-11 @ 23:50:32
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: emma. :)

<3

2010-07-12 @ 01:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0