Gökböle

Ja, strax söder om Härnösand finns det ett ställe som heter just Gökböle.
Vad fan är det för namn lixom?

Hur som helst är jag hemma nu, efter en vecka med släkt, familjen och älsklingen.
Det var riktigt skönt att komma bort ifrån Stockholm ett litet tag, men bara ett litet tag.
Har precis packat upp och försöker skaka av mig den där sitta-i-bilen-hela-dagen-känslan.
Den är värre än vanligt eftersom jag har suttit inklämd mellan Kalle och Niklas i 10 timmar.
Stel blir man ju av att sitta i bilen länge, men de sista milen grät jag nästan för att jag hade så ont överallt.
Men nu är jag hemma igen!
Men inte länge, för imorgon ska jag, mamma och pappa till landet.
Är tillbaka på måndag, så jag blir inte borta sådär fruktansvärt länge.

Jag är vrålhungrig just nu, så bliderna får vänta tills senare.

Kommentarer
Postat av: cissi

Fin blogg! :)

2010-07-23 @ 20:59:29
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0